Osoba, która chciałaby się ubiegać o wspomniane stanowisko musi posiadać polskie obywatelstwo, pełną zdolność do czynności prawnych i nieposzlakowaną opinię. Niezbędne również jest średnie wykształcenie techniczne oraz co najmniej 2-letni staż pracy w administracji publicznej. Dodatkowe punkty w procesie rekrutacji zapewni natomiast znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, umiejętność analizy dokumentacji technicznej czy prawo jazdy kat. B.
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie przede wszystkim prowadzenie i kompletowanie dokumentacji, realizacja zadań inwestycyjnych ujętych w budżecie gminy, przygotowywanie i przeprowadzanie zapytań ofertowych, czy przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań.
Urząd oferuje umowę o pracę na pełny etat. Zainteresowane osoby powinny przekazać wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV, kwestionariusz, odpis świadectwa ukończenia szkoły, oświadczenie kandydata (szczegóły i wzór wniosku można znaleźć na internetowej stronie urzędu - TUTAJ) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Puławy, ul. Dęblińska 4, 24-100 Puławy (pok. 8) z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i pozyskiwania funduszy zewnętrznych” lub przesłać na powyższy adres. Aplikacje należy złożyć do 14 października 2024 r. do godz. 15:00.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.