To nie praca dla każdego, bo osoby zainteresowane tym stanowiskiem muszą spełniać szereg wymagań.
Chodzi m. in. o posiadanie wyższego wykształcenia kierunkowego (ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo lub administracja) oraz co najmniej trzyletniego stażu pracy. Wymagana jest również niekaralność, pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia oraz dobry stan zdrowia.
Kandydaci muszą również wykazać się znajomością przepisów z zakresu ustaw o podatkach i opłatach lokalnych, podatku rolnym, podatku leśnym, Ordynacji podatkowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji, samorządu gminnego, ochrony danych osobowych oraz dostępu do informacji publicznej. Władze gminy zaznaczają także, że mile widziane są także ukończone szkolenia lub studia podyplomowe w zakresie podatków i opłat lokalnych, umiejętność planowania, komunikatywność, samodzielność i dobra znajomość programów biurowych.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. prowadzenie ewidencji i wymiaru podatków od środków transportowych, podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości, przygotowywanie projektów uchwał podatkowych, wydawanie zaświadczeń, współpraca z KRUS i innymi instytucjami, sporządzanie sprawozdań oraz udział w pracach nad projektem budżetu w zakresie dochodów z podatków lokalnych.
Szczegóły w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Końskowola.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.