Osoba, która może liczyć na zatrudnienie na tym stanowisku, musi spełnić szereg wymagań formalnych. Ważne jest wyższe wykształcenie - najlepiej na kierunku: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, public relations, stosunki międzynarodowe, pedagogika, filologie obce, polonistyka, socjologia, politologia, polityka społeczna, kulturoznawstwo, zarządzanie albo wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe w zakresie powyższych kierunków. Kandydat mus mieć też doświadczenie w podobnej pracy, w sposób komunikatywny porozumiewać się językiem angielskim i cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
W pracy na tym stanowisku przyda się znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, RODO,ochronie zabytków i opiece nad nimi, czy instrukcji kancelaryjnej oraz znajomość paneli cms. Wiedzą z tego zakresu kandydaci będą musieli wykazać się w postępowaniu rekrutacyjnym, które składać się będzie z testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej z komisją.
Zatrudniona osoba dołączy do zespołu pracowników Wydziału Kultury i Promocji w Urzędzie Miasta w Puławach. Do jej głównych zadań będzie należało m.in. przygotowywanie kampanii promocyjnych miasta, skuteczne budowanie marki miasta, czy organizacja wydarzeń o charakterze kulturalnym lub promocyjnym na terenie miasta.
Czas na składanie aplikacji mija w poniedziałek 23 czerwca. ze szczegółami oferty można zapoznać się w Biuletynie Informacji Publicznej puławskiego ratusza.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.