To stanowisko dla kogoś z wykształceniem wyższym prawniczym, administracyjnym lub technicznym. Idealny kandydat musi cieszyć się również nieposzlakowaną opinią, biegłą znajomością przepisów, zwłaszcza ustawy o samorządzie gminnym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, czy ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
Atutem będzie także doświadczenie w pracy w samorządzie, umiejętność analitycznego myślenia, czy posiadanie prawa jazdy kat. B.
Do zadań nowo zatrudnionej osoby będzie należało m.in. poszukiwanie możliwości pozyskiwania przez gminę funduszy zewnętrznych np. z Unii Europejskich, inicjowanie udziału w konkursach, naborach, które umożliwiają pozyskanie takich środków, a także przygotowywanie stosownych dokumentów.
Ze szczegółowymi wymaganiami konkursu można zapoznać się na stronie internetowej Gminy Kurów. Tam też znajdują się dokumenty do pobrania, jakie powinny złożyć osoby ubiegające się o stanowisko. Czas na złożenie aplikacji mija w piątek 20 października o godz. 15.00.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.