To już drugi konkurs, który ma wyłonić osobę do pracy w urzędzie. Pierwszy zakończył się fiaskiem. Zgłoszone kandydatury nie spełniały wymagań formalnych, stawianych przyszłemu urzędnikowi. Jakich? Idealny kandydat powinien mieć wyższe wykształcenie, najlepiej z zakresu prawa, administracji publicznej, biegle posługiwać się komputerem i oprogramowaniem biurowym, mieć nieposzlakowaną opinię oraz znać przepisy m. in. z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o gospodarce nieruchomościami czy Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Dobrze byłoby, aby miał już doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. Wśród wymagań dodatkowych wymienia się również odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, czy gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Osoba wyłoniona w konkursie będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie informacji o stanie mienia komunalnego do projektu budżetu, gospodarowanie gruntami komunalnymi oraz obrót nieruchomościami stanowiącymi mienie gminne czy za przygotowanie i prowadzenie przetargów na sprzedaż lub dzierżawę gruntów, budynków i lokali użytkowych. Na aplikacje od kandydatów władze gminy czekają do 18 lipca. Dokumenty można dostarczyć osobiście lub pocztą na adres gminy. Wszystkie szczegóły oferty pracy można znaleźć na stronie internetowej Gminy Kurów.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.