Przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego na dyrektora gminnej podstawówki jest konieczne z uwagi na to, że obecnej dyrektor Agnieszce Mroczek kończy się kadencja. Nowy dyrektor stanowisko obejmie z początkiem nowego roku szkolnego, a więc od września. Kto może ubiegać się o tę funkcję? Kandydaci muszą spełniać szereg wymogów regulowanych przez Prawo oświatowe. Osoby zainteresowane przystąpieniem do konkursu muszą złożyć komplet dokumentów, wśród których obowiązkowo powinny znaleźć się m. in. uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania szkoły na kolejne 5 lat, dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, staż pracy oraz doświadczenie zawodowe, a także standardowy zestaw oświadczeń wymagany przy rekrutacji, m.in. oświadczenie o tym, że przeciwko danej osobie nie toczy się żadne postępowanie sądowe o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne. Ze szczegółami ogłoszenia można zapoznać się na stronie internetowej gminy Markuszów. Aplikacje należy składać w urzędzie gminy do 28 czerwca do godz. 15.00. Następnie wszystkie oferty zostaną przeanalizowane pod kątem spełniania warunków formalnych. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania, zostaną powiadomieni indywidualnie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.