Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miejskiego w Nałęczowie dziś (20 listopada) o godzinie 12.
Transmisję z posiedzenia śledzić można na stronie: www.naleczow.pl (zakładka "Obrady Rady Miejskiej).
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej.
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu na 2024 r.
5. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na obszarze gminy Nałęczów na 2025 rok.
6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie gminy Nałęczów na 2025 rok.
7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatków od środków transportowych obowiązujących gminy Nałęczów na 2025 rok.
8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia od Samorządu Województwa Lubelskiego zadania publicznego w zakresie bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich nr 826 i nr 830 na terenie miasta Nałęczów.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LXXVIII/469/24 Rady Miejskiej w Nałęczowie z 28 lutego 2024 r.
10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Lubelskiemu w 2024 r. polegającej na budowie przejścia dla pieszych w Strzelcach na drodze wojewódzkiej.
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych formach wychowania przedszkolnego prowadzonych przez gminę Nałęczów.
12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Gminy Nałęczów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok.
13. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2023/2024.
14. Informacja burmistrza Nałęczowa z analizy złożonych oświadczeń majątkowych.
15. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych radnych złożonych do przewodniczącego Rady Miejskiej oraz złożonych do wojewody lubelskiego.
16. Informacja burmistrza o działalności między sesjami.
17. Interpelacje, zapytania.
18. Oświadczenia, informacje, wolne wnioski.
19. Zamknięcie obrad.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.