O ogłoszeniu pisaliśmy kilka dni temu na łamach naszego portalu. Zgłosiło się 6 osób, ale nie udało się wyłonić nowego pracownika. Powodem były braki formalne w dokumetach. UM postanowiło po raz kolejny opublikować ogłoszenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Wśród wymagań jakie stawia ratusz jest m.in. ukończenie studiów na kierunku: dziennikarstwo, komunikacja społeczna czy public relations, biegła znajomość języka angielskiego, znajomość zagadnień z zakresu obsługi stron internetowych i paneli administracyjnych cms. Przyszły pracownik musi znać również ustawę o samorządzie gminnym, czy o dostępie do informacji publicznej. Wśród obowiązków nowo zatrudnionej osoby jest przygotowywanie nowych kampanii promocyjnych miasta, organizacja wydarzeń kulturalnym na terenie miasta, współpraca z państwami Unii Europejskiej czy przygotowywanie projektów i umów.
Tym razem składania aplikacji mija 7 paździenika o godz. 15:30. Potem kandydaci zostaną zaproszeni do rozmowy rekrutacyjnej. Szczegóły ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Puławach.
Komentarze (0)