Nowo zatrudniona osoba zasili szeregi pracowników Wydziału Budżetu i Analiz. Idealny kandydat powinien legitymować się wyższym wykształceniem, najlepiej ekonomicznym oraz z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym. Komisja konkursowa doceni również staż pracy w administracji publicznej. Aplikujący na to stanowisko muszą także m. in. znać ustawy o samorządzie gminnym, o rachunkowości czy o dochodach samorządu terytorialnego.
Ze szczegółami ogłoszenia można zapoznać się w Biuletynie Informacji Publicznej UM w Puławach.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.