Aby ubiegać się o stanowisko, należy spełniać szereg wymagań, w tym m.in.: mieć ukończone 21 lat, co najmniej średnie wykształcenie i minimum 6 miesięczny staż pracy, a w przypadku mężczyzn - uregulowany stosunek do służby wojskowej. Mile widziana jest znajomość aktów prawnych dotyczących funkcjonowania straży miejskiej, topografii miasta oraz technik samoobrony.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należały m. in.: ochrona spokoju i porządku publicznego, kontrola ruchu drogowego w wyznaczonym zakresie, wsparcie przy organizacji imprez publicznych, czy obsługa miejskiego monitoringu wizyjnego.
Kandydaci w procesie rekrutacji przejdą test sprawności fizycznej,napiszą test wiedzy oraz odbędą rozmowę kwalifikacyjną.
Ze szczegółami ogłoszenia można zapoznać się na stronie internetowej puławskiego ratusza.
Osoby zainteresowane pracą w straży miejskiej mogą składać aplikacje osobiście lub listownie na adres Urzędu Miasta Puławy: ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.