Idealny kandydat musi spełniać szereg wymagań formalnych, m.in.: posiadać obywatelstwo polskie lub innego państwa UE (wraz z udokumentowaną znajomością języka polskiego), mieć wykształcenie wyższe w zakresie elektroenergetyki, posiadać minimum roczny staż pracy, najlepiej w obszarze realizacji inwestycji, wykazywać się niekaralnością, nieposzlakowaną opinią oraz korzystać z pełni praw publicznych, znać język angielski lub inny język obcy w stopniu komunikatywnym oraz przepisy związane z przygotowaniem i realizacją inwestycji.
Szansę na zatrudnienie zwiększy posiadanie uprawnień projektowych lub budowlanych w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych. Przyda się również znajomość przepisów Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych czy Prawa energetycznego.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku w urzędzie, będzie odpowiedzialna m.in. za: planowanie i przygotowanie miejskich inwestycji oraz remontów, współpracę z projektantami i wykonawcami, przygotowanie i weryfikację dokumentacji projektowej, rozliczanie projektów i przekazywanie ich do eksploatacji. Do jej zdań należeć będzie także udział w przetargach i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych.
Aplikacje należy składać do 20 maja 2025 r. do godziny 15:30 w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Puławy przy ul. Lubelskiej 5 lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu). Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „ogłoszenie WR” oraz zawierać dane kontaktowe kandydata.
Ze szczegółami oferty pracy można zapoznać się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Puławach.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.