Wczoraj do puławskiej komendy zgłosiła się 22-letnia mieszkanka Puław, która powiadomiła, że straciła 550 złotych w wyniku działania oszusta internetowego.
Z relacji zgłaszającej wynika, że za pomocą popularnego komunikatora na portalu społecznościowym otrzymała wiadomość od znajomej, która poprosiła ją o pomoc w opłaceniu transakcji internetowej i wysłanie kodu BLIK. Będąc przekonaną, że kobieta faktycznie potrzebuje pomocy, 22-latka wygenerowała na swoim koncie bankowym kod i wysłała znajomej.
Niedługo później okazało się, że konto prawdziwej znajomej zostało przejęte przez nieznanego sprawcę, który rozesłał wiadomości do różnych osób z prośbą o pomoc w opłaceniu zamówienia. W ten sposób puławianka straciła 550 zł.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.