Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać niezbędne wymagania m.in.: obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: turystyka i rekreacja, hotelarstwo, geografia, ochrona środowiska), znajomość obsługi komputera, umiejętność redagowania tekstów i obsługi strony internetowej, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, czy umiejętność obsługi kasy fiskalnej.
W ramach obowiązków wykonywanych na tym stanowisku należeć będzie działalność na rzecz turystycznego wizerunku gminy Kazimierz Dolny - obsługa ruchu turystycznego, poradnictwo i informacja na temat atrakcji turystycznych gminy i regionu - współdziałanie z innymi podmiotami z regionu w celu rozwoju turystyki jako czynnika stymulującego rozwój społeczno – gospodarczy gminy Kazimierz Dolny.
Kandydaci powinni: wyróżniać się komunikatywnością oraz dyspozycyjnością; posiadać wiedzę o Kazimierzu Dolnym i okolicy (trójkąt turystyczny), o atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych i sportowych; wykazać się znajomością bazy noclegowej i gastronomicznej; wykazać zaangażowanie w pracę w turystyce, posiadać umiejętność pracy w zespole
W zamian mogą oczekiwać umowy o pracę na pełny etat. Przyszły pracownik swoją prace będzie wykonywa w Kazimierskim Ośrodku Kultury, Promocji i Turystyki – Centrum Informacji Turystycznej przy ulicy Rynek 15.
Dokumenty można składać do 5 sierpnia 2017 roku do godziny 15:00 w Kazimierskim Ośrodku Kultury, Promocji I Turystyki w Kazimierzu Dolnym, ul. Lubelska 12, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „NABÓR NA STANOWISKO PRACOWNIKA CIT".
Szczegóły na stronie www.kokpit.pl oraz w załączniki do pobrania: Zalacznik-nr-1.docx (, 12.42 KB)