Przegląd nagrodzonych projektów z okazji 25-lecia transformacji” w kategorii „Przestrzeń dostępna”, którego organizatorem jest AMS S.A. z siedzibą w Warszawie Gmina Miasto Puławy otrzymała nagrodę w postaci kampanii reklamowej.
Kampania polega na prezentacji reklam promujących nasze miasto w postaci billboardów i citylightów w Warszawie, Trójmieście i Wrocławiu. Jest to ogółem 66 nośników, w tym 24 billboardy i 42 citylighty, które zostaną umieszczone w atrakcyjnych lokalizacjach. Kampania potrwa od 1 do 31 grudnia 2016 r.
Jej wartość to 100 tys. zł. Nasze miasto promuje się poprzez Puławski Park Naukowo-Technologiczny jako miejsce dobre do rozpoczęcia innowacyjnej działalności gospodarczej. Zależy nam na zaproszeniu do Puław inwestycji opartych na nowoczesnych technologiach, charakteryzujących się konkurencyjnością oraz opartych na najnowszych zdobyczach nauki.