Sesja odbędzie się w czwartek, 24 listopada 2016 r. o godz. 16:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Puławy, przy ul. Lubelskiej 5.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXVIII sesji Rady Miasta Puławy.
4. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie Miasta Puławy na rok 2017.
5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie Miasta Puławy na rok 2017.
6. Przyjęcie stanowiska w sprawie niepodejmowania uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny sprzedaży drewna przyjmowanej do obliczenia podatku leśnego na 2017 r.
7. Przyjęcie stanowiska w sprawie niepodejmowania uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na 2017 r.
8. Przyjęcie stanowiska w sprawie niepodejmowania uchwały w sprawie opłaty od posiadania psów na terenie Miasta Puławy na rok 2017.
9. Podjęcie uchwały Rady Miasta Puławy w sprawie udzielenia upoważnienia Prezydentowi Miasta Puławy do złożenia wniosku o dofinansowanie realizacji projektu pn.: „Zagospodarowanie skwerów miejskich jako elementu układu terenów zieleni w Puławach” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko a w przypadku uzyskania dofinansowania do jego realizacji.
10. Podjęcie uchwały Rady Miasta Puławy w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/166/15 Rady Miasta Puławy z dnia 29 grudnia 2015r. w sprawie ustalenia kryteriów lokalnych i ich wartości punktowej w postępowaniu rekrutacyjnym do szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez gminę Miasto Puławy.
11. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy gminy Miasto Puławy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w Puławach na 2017 rok.”
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIV/238/16 Rady Miasta Puławy z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Miasto Puławy.
13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIV/240/16 Rady Miasta Puławy z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIV/242/16 Rady Miasta Puławy z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania odpadów oraz wysokości cen za te usługi.
16. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XXVI/253/16 Rady Miasta Puławy z dnia 29 września 2016 r. w sprawie zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
17. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XXXI/330/13 Rady Miasta Puławy z dnia 7 marca 2013 r. w sprawie upoważnienia Zarządu Spółki Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej.
18. Podjęcie uchwały zmieniającą uchwałę Nr II/8/14 Rady Miasta Puławy z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie powołania Komisji Promocji Miasta, Kultury i Współpracy.
19. Podjęcie uchwały zmieniającą uchwałę Nr II/9/14 Rady Miasta Puławy z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie powołania Komisji Oświaty i Wychowania.
20. Podjęcie uchwały zmieniającą uchwałę Nr II/10/14 Rady Miasta Puławy z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie powołania Komisji Sportu, Kultury Fizycznej i Zdrowia.
21. Podjęcie uchwały zmieniającą uchwałę Nr II/11/14 Rady Miasta Puławy z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie powołania Komisji Mieszkaniowej.
22. Podjęcie uchwały zmieniającą uchwałę Nr VII/76/15 Rady Miasta Puławy z dnia 30 kwietnia 2015 r. w sprawie powołania Doraźnej Komisji Statutowej.
23. Przyjęcie informacji Prezydenta Miasta o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Miasto Puławy za rok szkolny 2015/2016.
24. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miasta i działalności Prezydenta Miasta Puławy.
25. Interpelacje i zapytania radnych.
26. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
27. Wolne wnioski i informacje.
28. Zamknięcie obrad.