Puławska sala obsługi Zakładu Ubezpieczeń Społecznych była nieczynna od 15 października w związku z sytuacją epidemiczną. Po uzgodnieniach z sanepidem bezpośrednia obsługa została już przywrócona, jednak nadal podlega obostrzeniom sanitarnym. W budynku należy nosić maseczkę lub przyłbicę i dezynfekować ręce. Dla większego bezpieczeństwa stanowiska obsługi są oddzielone od klientów szybami z pleksi. Sala obsługi jest otwarta w poniedziałki w godzinach 8.00-18.00, a od wtorku do piątku w godzinach 8.00-15.00.
Osoby, które chcą jedynie przekazać do ZUS wnioski lub dokumenty, mogą skorzystać ze specjalnej skrzynki znajdującej się przy wejściu do budynku. Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca też do korzystania z innych bezpiecznych form kontaktu. Klienci zarejestrowani w Platformie Usług Elektronicznych ZUS mogą załatwić w portalu niemal wszystkie swoje sprawy: sprawdzić indywidualne dane, złożyć wnioski i dokumenty, wystąpić o zaświadczenia. W dni robocze od 7.00 do 18.00 klienci mogą korzystać z infolinii pod numerem 22 560 16 00 lub przesłać zapytania na adres cot@zus.pl.
A już od 29 października mieszkańcy województwa lubelskiego skorzystają również z e-wizyt. To wideorozmowa z pracownikiem ZUS, do której wystarczy internetowe łącze oraz urządzenie z kamerą i mikrofonem, np. komputer lub smartfon. Na e-wizytę należy wcześniej umówić się na www.zus.pl/e-wizyta, wybierając termin i temat rozmowy. Klient może tą drogą otrzymać także informacje w swojej indywidualnej sprawie, okazując podczas wideorozmowy dowód osobisty.