reklama

Ani węgla, ani pieniędzy

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: KPP Puławy

Ani węgla, ani pieniędzy - Zdjęcie główne

foto KPP Puławy

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Informacje puławskiePrawie 2 tys. zł stracił mieszkaniec Puław, który zamówił przez internet dwie tony węgla i opłacił ich transport. Sprawę wyjaśnia puławska policja.
reklama

51-latek w internecie znalazł ogłoszenie o sprzedaży węgla. Zamówił 2 tony, zapłacił za transport i czekał na dostawę. Na skrzynkę mailową dostał nawet wiadomość, z której wynikało, że zamówienie jest w trakcie realizacji, a to może potrwać kilka dni. Puławianin czekał cierpliwie, ale mimo upływu dni transportu z węglem nie było. Nik także nie skontaktował się z nim w tej sprawie. Zapaliła mu się czerwona lapka. Mężczyzna postanowił jeszcze raz sprawdzić stronę z ogłoszeniem, za pośrednictwem której zamówił opał. Ale gdy próbował na nią wejść wyskoczył komunikat, że witryna ta jest niebezpieczna i może wyłudzać dane. Wtedy mieszkaniec Puław zrozumiał, że z węgla nici i najprawdopodobniej został oszukany, a sprawę zgłosił na policję. 
- Przestrzegamy przed oszustami, którzy najczęściej działają w ten sposób, że tworzą kopie stron internetowych firm zajmujących się sprzedażą opału. Zawsze należy dokładnie przyjrzeć się adresowi strony, ponieważ w nazwie domeny może znajdować się mało widoczna na pierwszy rzut oka literówka albo przekręcona czy niepełna nazwa firmy. Najlepiej samodzielnie wpisać adres w oknie przeglądarki, ponieważ w ten sposób unikniemy stron podszywających się pod legalnie działające firmy - tłumaczy nadkom. Ewa Rejn-Kozak, rzecznik prasowy Komendy Powiatowej Policji w Puławach. 
 

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo