Nabór wniosków jest podstawą do wyłonienia zabytków, które zostaną zgłoszone do dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Dotacje przysługują osobom lub instytucjom, które są prawnymi właścicielami zabytków ruchomych lub nieruchomych.
Wnioski na specjalnych formularzach składać można w Urzędzie Gminy w Puławach.
Dofinansowania podzielone zostały na trzy kategorie:
- do 150 000 złotych,
- do 500 000 złotych,
- do 3 500 000 złotych.
Wysokość dofinansowania, jakie może zostać przyznane, to maksymalnie 98 procent wartości całego zadania inwestycyjnego. Osoba lub instytucja składająca wniosek musi zapewnić minimum 2 procent wkładu własnego.
Powołana przez wójta gminy Puławy komisja zajmie się wyborem wniosków. Jej członkowie zwrócą uwagę szczególnie na możliwość realizacji zadania oraz na stopień zaawansowania przygotowania do jego realizacji.
Szczegółowe zasady naboru oraz realizacji i finansowania inwestycji ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków znajdują się pod adresem:
https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow/
Dodatkowych informacji udzieli Patryk Pietrasiak, kontakt: 81 889 05 21.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.