O sytuacji wójt gminy Marcin Łaguna poinformował dzisiaj rano. W związku ze stwierdzonym zakażeniem, dla bezpieczeństwa zapadła decyzja o czasowym zamknięciu urzędu dla petentów.
Urzędnicy zalecają załatwianie wszelkich możliwych spraw drogą elektroniczną (Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /ePUAPwawolnica/SkrytkaESP, wysyłając pisma pocztą na adres Urząd Gminy Wąwolnica, ul. Lubelska 39, 24-160 Wąwolnica lub wrzucając je do specjalnej skrzynki korespondencyjnej znajdującej się w budynku urzędu (wejście od strony parkingu).
Jednocześnie przypominają, że w przypadku utraty (np. kradzieży) dowodu osobistego nie ma konieczności zgłaszania tego do urzędu, bo sprawę należy zgłosić policji, która unieważni skradziony dokument. Poza tym, ze względu na zniesioną jakiś czas temu rejonizację, wniosek o wydanie nowego dokumentu tożsamości można złożyć nie tylko przez internet, ale również za pośrednictwem dowolnego urzędu gminy.
- W przypadku konieczności osobistej wizyty w Urzędzie Gminy Wąwolnica (rejestracja zgonów, pilne wydanie dowodu lub inne bardzo ważne sprawy wymagające osobistego kontaktu) prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z pracownikiem merytorycznym, z którym zostanie ustalony termin i miejsce spotkania. Sprawy pilne będą załatwiane tylko po wcześniejszej rejestracji telefoniczne - informuje wójt Marcin Łaguna.
Wszelkie informacje na temat sposobu załatwienia danej sprawy można uzyskać dzwoniąc pod numer (81) 88 25 001.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.