Reklama

Reklama

Na czym w 2022 roku opiera się skuteczne pozycjonowanie strony internetowej?

Opublikowano:
Autor:

Na czym w 2022 roku opiera się skuteczne pozycjonowanie strony internetowej? - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

PROMOWANE Na skutek zachwiania w gospodarce wywołanego rozprzestrzenieniem się nowego koronawirusa paradoksalnie statystyki sprzedaży wielu przedsiębiorców działających online poszybowały w górę. Dla dużej liczby właścicieli e-sklepów było także czas dopieszczania kwestii logistycznych a nawet powiększania zatrudnienia. Także i świat SEO stanął w tym pełnym trudności czasie przed nowymi wyzwaniami. Dzisiaj opowiadamy o nich z pomocą ekspertów z branży SEM.

Reklama

Content nieustannie króluje w marketingu sieciowym!

Czym jest i na czym polega marketing treści, wiedzą wszyscy, dlatego też na potrzeby tego artykułu przyjrzymy się mu nieco bliżej. Oczywiście popularny i w większości przypadków niemożliwy do ominięcia „content” pełni na naszej stronie rolę wirtualnego doradcy klienta. To właśnie nasze teksty, opisy i wpisy blogowe oprowadzają naszą grupę docelową po meandrach oferty. Naszą misją jest jednak nie tyle opisać asortyment, co odpowiedzieć na potrzeby i rozterki wciąż wahających się internetowych zakupowiczów. Musimy przy tym przekonać kupującego o naszej ekspertyzie, autorytecie i wiarygodności - to właśnie te trzy aspekty ocenia bowiem nowy algorytm Google o akronimie EAT.

Obok wspomnianego EAT będziemy chcieli w wyścigu o pozycję zadowolić też jego dwóch młodszych braci. BERTa odpowiadającego za analizę językową, zajmującego się tekstami na poziomie poszczególnych zdań oraz SMITHa celującego w interpretacji większych całości treści. Oba algorytmy sterowane są przez sztuczną inteligencję i z dużą efektywnością oddzielają dziś generyczne, niskiej jakości materiały od tych, które nazwalibyśmy autentycznymi i pełnymi wartościowych informacji. Ostatecznie minęły więc już czasy, kiedy to z pomocą słabych tekstów mogliśmy pozytywnie wpłynąć na nasze lokaty w SERPach!”

Dostosowanie się do smartfonów i tabletów zaprocentuje

Z rokiem 2022 Google oficjalnie i zgodnie z zapowiedziami przechodzi całkowicie na mobilne indeksowanie stron. Dla właścicieli sklepów internetowych oznacza to tyle, że odtąd możemy zapomnieć o miejscu w TOP10, jeśli nasza strona nie działa odpowiednio na sprzęcie przenośnym. Liczy się oczywiście przede wszystkim poziom optymalizacji witryny - zarówno tej technicznej jak i tej skierowanej do użytkowników z krwi i kości.

Gigant z Moutain View sprawdzi zatem nie tylko jak szybko ładuje się strona i jaki jest jej czas reakcji na działania użytkownika, w ostatecznym werdykcie do głosu dojdą też kwestie związane ze stabilnością wizualną, bezpieczeństwem przeglądania oraz ilością przeszkód, na które narażony jest internauta (pop-upy, nachalne reklamy, wprowadzające w błąd lub szkodliwe treści). Naturalnie o tego typu szczegóły efektywnie zatroszczy się w Twoim imieniu sprawdzona agencja marketingu internetowego. Już dziś zdaj się na pomoc fachowców, takich jak ci z AFTERWEB i przestań się martwić o słupki sprzedaży online!

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy